Hogyan aknázd ki sikeresen az üzleti lehetőségeidet?
Oké. Mi az, ami igazán sikeressé teszi az üzleted? A válasz igen egyszerű...
De még mielőtt megosztanám veletek hadd mutassak egy példát. 15-én részt vettem Wolf Gábor egész napos marketing konferenciáján, ahol 1500 ember egészen pontosan 1499, mert Godot-ra még mindig várunk, hallgatta meg Gábort, aki az új évezred egyik, ha nem a legsikeresebb tanácsadója Magyarországon.
Miben rejlik Wolf Gábor sikere?
Jött, látott, győzött!
Hazaérkezett Magyarországra egy csokor marketinges tapasztalattal, felismerte a lehetőséget, és nekifogott annak, hogy megvalósítsa a legmerészebb álmait itthon.
Nem a legkarizmatikusabb előadó, hogyan tudja mégis folyamatosan lekötni a közönség figyelmét? Ugyanazért amiért Howard Stern. Az múlt évszázd egyik legnagyobb rádiós személyiségének hallgatottságáról készített felmérésben a két legfontosabb kérdés a következő volt:
1. Kedveli-e Howard Sternt? 2. Miért hallgatja a műsorát?
Akik kedvelték azért hallgatták, mert kíváncsiak voltak rá, hogy mi a következő mondata. Ellenben akik elutasították azért hallgatták mégis, hogy mi lesz a következő mondata. Gábort azért hallgatja egy előadássorozaton 1500 ember, bocsánat 1499, mert kíváncsi, hogy mit fog mondani.
De mit is jelent az, hogy jött, látott és győzött?
Jött: érdemi tapasztalattal és ismeretanyaggal (folyamatos önfejlesztés) a tarsolyában lépett be a marketing-tanácsadói piacra, és szisztematikusan kezdte felépíteni a saját tanácsadói imázsát.
Látott: felismerte a tehetetlenkedő piacban és az Internetben rejlő lehetőségeket, és azt, hogy az eladás, a sales, a kapcsolattartás, az üzlet mozgatórugója a hatékony kommunikáció (vagyis a hipnotikus reklámszövegek).
(Meg is csinálta.) Győzött.
Győzhetsz Te is! Te is lehetsz a Rómába bevonuló Caesar.
Mérd fel a lehetőségeidet! Tervezd meg az utad! VÁGJ BELE ÉS CSINÁLD VÉGIG!
Isten hozott a Sikeres Üzlet világában!