HTML

sikeres üzlet

Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy segítséget nyújtsunk a jelenlegi nehéz időkben is olyan embereknek, akik szeretnék a saját vállalkozásukat sikeresebbé tenni. Nincs recept, de vannak hozzávalók: lelkesedés, elkötelezettség, tudatosság és fegyelem. Isten hozott!

Friss topikok

Linkblog

2009.04.24. 10:29 Jóbarát

Pirate Bay és a sánta kutya

Ha valamit elrontottál, felelőséggel viseld a következményeit!

 

A hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát.

Imádom a fagylaltot. Öt éves voltam, amikor édesapámnál, ahol rendszeresen volt fagyizás, benéztem a mélyhűtőbe, hogy ellenőrizzem van-e fagyi. Volt. De igyekezetemben rácsuktam a hűtő ajtaját a fagyasztó rész ajtajára, és letörtem. Persze szépen visszarendezgettem, mintha mi sem történt volna. Amikor apu kinyitotta a hűtőt, persze egyből észrevette, rá is kérdezett, de én csak hallgattam. Aztán jött a fagyizás. Nagyon lelkesen lapátoltam be a fagyit, amikor hirtelen feltettem a kérdést, hogy a puncsból miért nem kaptam? Ekkor egy életre megtanultam ennek a közmondásnak a jelentését.

A munkám során később ez mindig beigazolódott. Ha valamit elrontottál, felelőséggel viseld a következményeit. És természetesen vond le a következtetéseket is. Olyan munkát adj ki a kezedből, ami tükrözi a lehető legjobb teljesítményed, és ne próbálj meg a saját felelősségeddel spórolni. Sőt rakj bele több energiát, mint amennyit elvárnak (az ügyfelek, vagy a tulajdonosok), és többszörösen megtérül. Ha pedig mégis elrontasz valamit, különösen a fegyelmezetlenség, vagy spórolás miatt hibázol, felelősséggel vállald a konzekvenciákat, és TANULJ BELŐLE. Ha elkened a dolgot, sajnos tanulni sem fogsz tudni belőle, mert magad is elhiszed, hogy így kellett történnie, és figyelmen kívül hagyod a kiabáló tényeket.

Hogy jön ide a Pirate Bay? A szórakoztató iparág a Pirate Bay elleni pert precedens értékűnek tekinti. Talán az egész világ. A nagyok így próbálják elérni, hogy az évek óta elavult üzleti modelljüket és az egészséges változtatásra való képtelenségüket jogilag elfogadtassák a világgal. Tegnap kiderült, hogy a Pirate Bay ügyben a Pirate Bayt elítélő bíró több olyan jogvédő szervezetnek is a tagja (egy helyen elnökségi tag, amelyek vagy amelyeknek a szakértői résztvevői voltak a pernek. Különösen felháborító, hogy egy korábbi bírót már ilyen körülmények miatt kizárt az eljárásból a svéd bíróság! Szóval a hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát.

Reméljük, ők tanulnak belőle, mi tanuljunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresuzlet.blog.hu/api/trackback/id/tr871083471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása